بریتانیا نسبت به خودپردازهای غیرقانونی ارزهای دیجیتال هشدار داد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران به نقل از زد دی نت، شرکت های فعال در حوزه ارز رمز در صورتی که می خواهند دستگاه های خودپرداز در بریتانیا راه اندازی کنند، ملزم به ثبت نام در این اداره موسوم به اف سی ای هستند و نیز باید از مقررات پول شویی بریتانیا پیروی کنند.

بریتانیا نسبت به خودپردازهای غیرقانونی ارزهای دیجیتال هشدار داد

با این حال، بنا بر اعلام این اداره، هیچ یک از شرکت های فعال در این زمینه برای تأیید خدمات خودپرداز ارز رمز ثبت نام نکرده اند و بنابراین به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند.

اداره مذکور تصریح کرده: ما نگران دستگاه های خودپرداز ارز رمز فعال در بریتانیا هستیم و بنابراین با اپراتورها تماس می گیریم و دستور می دهیم دستگاه ها خاموش شوند و در غیر این صورت اقدامات بعدی انجام می شود.

این اداره گفت از زمانی که فهرستی از شرکت های رمزنگاری ثبت نشده را منتشر کرد، 110 مورد از آنها فعالیت خود را متوقف کرده اند. هم اکنون، 244 شرکت دارایی رمزنگاری شده در بریتانیا وجود دارد که به عنوان ثبت نشده فهرست شده اند.

در اطلاعیه اداره مذکور آمده است: ما مرتباً به مصرف کنندگان هشدار می دهیم ارز رمزها پرخطر هستند، به این معنی که افراد در صورت بروز مشکل، از هیچ گونه حمایتی برخوردار نیستند، بنابراین مردم باید آماده باشند که در صورت سرمایه گذاری در این حوزه، تمام پول خود را از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2079

به "بریتانیا نسبت به خودپردازهای غیرقانونی ارزهای دیجیتال هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریتانیا نسبت به خودپردازهای غیرقانونی ارزهای دیجیتال هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید