به این چهار روش کسب و کار خودتان را راه بیاندازید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خیلی وقت ها به این فکر می کنیم که می خواهیم رئیس خودمان باشیم. تصمیم می گیریم که کسب و کار خودمان را راه بیاندازیم و یک نام تجاری موفق را به نام خودمان ثبت کنیم. اما ترس همیشگی ما این است که وقتی اولین قدم ها را برای آغاز کاری جدید برمی داریم، چه کسی به ما یاری خواهد نمود؟ با مشکلاتی که یکی پس از دیگری سر راهمان سبز می گردد چه کنیم؟ بی شک بهترین راه یاری دریافت از آدم هایی است که پیش از ما تجربه آغاز یک کسب و کار جدید را داشته اند. پیشگامان و افراد موفق در تجارت بهترین منبع برای هدایت ما هستند تا بهترین شیوه های کسب و کار را یاد بگیریم.

به این چهار روش کسب و کار خودتان را راه بیاندازید

6گام اساسی برای موفقیت در کسب و کار پویا

گام اول: شناسایی حوزه مورد علاقه خود

گام دوم: شناسایی مشتریان و احتیاجهای آنان

گام سوم: چگونه می توانم کسب درآمد کنم؟

گام چهارم: فراوری محتوای متناسب با احتیاج مشتری

گام پنجم: فروش محصولات و چگونگی دستیابی مشتری به محصولات

گام ششم: دریافت بازخورد و میزان رضایت مشتری

با خواندن این چهار کتاب با اصول اولیه موفقیت در کسب و کار آشنا می شوید.

دیوانگان ثروت ساز

کتاب دیوانگان ثروت ساز اصول زندگی در دوران جدید است. دورانی که در آن از عصر انبوه سازی صنعتی خبری نیست و وعده ای داده نشده که برای اشخاص، امنیت شغلی و به تبع آن امنیت زندگی فراهم آورد. به نوعی بازگشته ایم به یک قرن قبل که در آن نه چندان از استخدام های انبوه و جامعه ی حقوق بگیر خبری بود و نه از کار بدون ریسک با حقوق سرِ ماه. مسوولیت زندگی به معنای واقعی و عیان بر دوش خودمان قرار گرفته و این ماییم که باید گلیم زندگی مان را از آب بیرون بکشیم و کسب و کار خودمان را راه بیاندازیم. باید نه مثل پدران که مثل پدربزرگان مان و چه بسا پدران پدربزرگان مان زندگی کنیم که در آن هر فرد، خودش یک کارفرما و کارآفرین بود و امنیت زندگی خود و خانواده اش را بر عهده داشت. تکنولوژی، بار دیگر ما را به همان عصر کشانده و از حباب عصر صنعتی فاصله مان داده. در این میان تنها کسانی موفق خواهند بود که فنون زندگی در عصر جدید را بدانند و به کار ببندند و فکر ننمایند که آسمان همیشه این رنگی است. حالا قرار است هر کدام مان کارآفرین باشیم و کارآفرینی با تشبیه هنرمندانه ی دارن هاردی، شبیه سوارشدن بر قطار وحشت شهربازی هاست که در نهان، ریسک شیرینی در خود دارد و اوج و فرودهای اش همان ساختن مفهوم حقیقی و قهرمانانه ی زندگی برای هر فرد است.

گاو بنفش

در جهانیی که از اجناس، خدمات مشابه و اشخاصی که در پی کسب درآمد بیشتر هستند اشباع شده، باید به دنبال کشف تازه ای بود تا با نوآوری چشمان بازار را خیره کرد، جلب توجه کرد و کسب و کار خود را به راه انداخت. راه رسیدن به تجارتی بی رقیب و پرسود، متفاوت بودن است همچون یک گاو بنفش. در این کتاب به مبحث خلاقیت در بازار کسب و کار پرداخته می شود. ست گادین با نگاهی کارشناسانه به آنالیز علل ضعف و پیشرفت شرکت های تجاری بزرگ جهان پرداخته و برای صاحبان صنعت و مشاغل افق جدیدی را آشکار می سازد. اگر در کارخانه خود با چالش های شدید مالی درگیر هستید، اگر در بازار صنعت خود از حضور اجناس مشابه کلافه شده اید، اگر در خلق یک محصول جدید بی انگیزه، بی ایده و یا سردگم هستید، اگر در موفقیت حرفه ای خود مشعوف و مطمئن هستید و احساس امنیت می کنید، اگر طراح یا کارمندی درصدد خلق یک نوآوری خیره نماینده برای جلب رضایت کارفرمای خود هستید، یا حتی اگر صاحب یک فروشگاه، مغازه، دکه و یا دستفروشی باانگیزه هستید؛ پس یک جلد از این کتاب را خریداری کنید و پای درس ست گادین بنشینید.

موفقیت در فروش نامحدود

کتاب صوتی موفقیت نامحدود فروش براساس بیش از 40 سال تجربه فروش در تقریبا تمام دسته بندی محصولات و شرایط بازار، نشان می دهد که این مهارت های معتبر فروش قابل یادگیری توسط تمام افراد هستند. این کتاب صوتی با واقعیت ها و تمرینات آگاهی بخش و با داستان هایی از تکنیک عظیم و کاربردی فروش گردآوری شده است. همچنین با یک رویکرد کاملاٌ کاربردی سازماندهی شده است که به شما یاری خواهد نمود تا از امروز یک آغاز حرفه ای در زمینه فروش داشته باشید. حقیقت این است که موفقیت بدون شکست خوردن امکان پذیر نیست. هیچکس دوست ندارد شکست بخورد اما افراد ممتاز درک می نمایند که دستیابی به اهدافشان امکان پذیر نیست مگر اینکه راضی بشوند که بارها و بارها شکست بخورند. خوشبختانه می توانید آگاهانه ذهن خود را گول بزنید و بواقع مجدداً بگونه ای برنامه ریزی کنید که به جای اینکه از رد شدن بترسید واقعاً انتظار آن را بکشید. شما به سختی می توانید هر روز صبح بیدار شوید و منتظر بمانید که شما را رد نمایند.

ثروتمندترین مرد بابل

این کتاب درباره موفقیت های شخصی هر یک از ماست؛ موفقیت به معنای دستاوردهای حاصل از توانایی ها و کوشش های ماست. آمادگی مناسب، کلید موفقیت ما به شمار می آید و به راه اندازی کسب و کار شخصی یاری زیادی می نماید. بی شک اعمال ما توسط افکار ما جهت دهی می شوند و همین طور افکار ما جهت خود را از فهم و درک ما می گیرند. دانش و آگاهی مالی، به عنوان راه علاج درد بی پولی در این کتاب معرفی می شود. در واقع، هدف این کتاب، ارائه دانشی است به جهت پول درآوردن، نگهداری پول و بالاخره بیشتر کردن پس انداز شما. بی شک، بلندپروازی موفقیت مالی با علم به این دانش میسر می شود. سفری می کنیم به بابل، مَهدی که در آن اصول اولیه مالی پایه ریزی شده است و هنوز در سراسر جهان از آن استفاده می شود. بنا به توصیه نویسنده، علاوه بر آرزوی رسیدن به موفقیت مالی و افزایش حساب های بانکی، دستاوردهای مالی کلان و راه چاره برای خلاصی از مسائل مالی از جمله انگیزه ها و افکاری است که باید مورد توجه قرار گیرد. چنانچه بسیاری از خوانندگان مشتاق از سراسر جهان این نکته را تأیید نموده اند. هیچ تأیید و حمایتی از این بالاتر نیست که افراد با به کارگیری این اصول اولیه، به تدریج به موفقیت های مهم و چشمگیری دست یافته اند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 108

به "به این چهار روش کسب و کار خودتان را راه بیاندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این چهار روش کسب و کار خودتان را راه بیاندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید