تجهیز کلیه آزمایشگاه های تخصصی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تا حالا از خود پرسیده اید که جهت ساخت یک آزمایشگاه استاندارد، چگونه شرکت های فراوری کننده حقیقی را از شرکت های واسطه متمایز کنیم؟

تجهیز کلیه آزمایشگاه های تخصصی

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام شرکت کارن پویا نوآور (برند فراوریی کارن لب)، امروزه با توجه به احتیاج به ساخت آزمایشگاه، شرکت های واسطه و شرکت هایی که هیچ گونه تجربه تخصصی در این زمینه ندارند و با اعلام قیمت های پایین سعی در ایجاد شکاف بین شرکت های فراوری کننده و صنایع کوچک و بزرگ نموده اند، ظهور پیدا نموده اند.

شرکت کارن پویا نوآور با برند فراوریی Karen Lab با فراهم کردن محیطی کاملا تخصصی و با کوشش تیم حرفه ای مشاوره، ساخت و نصب و رعایت تمامی استانداردهای بین المللی از جمله استاندارد GMP و استاندارد 17025 و با داشتن بیش از 15 سال سابقه تخصصی در فراوری هودهای آزمایشگاهی و سکوبندی و میزبندی آزمایشگاهی در بین فراوریکنندگان بی واسطه خوش درخشیده است و با اجرای بیش از 150 پروژه تخصصی در صنایع داروسازی، پتروشیمی، دانشگاه ها و سایر صنایع واسطه و با هدف ایجاد رضایتمندی و استاندارد سازی ساخت آزمایشگاه، گامی بزرگ جهت پیشبرد اهداف میهن عزیزمان برداشته است.

برای ساخت یک آزمایشگاه انتخاب درست مواد اولیه، تاثیر به سزایی در مشخص قیمت دارد. شرکت کارن پویا نوآور با تیم مشاوره متخصص و با در نظر دریافت تمام احتیاجهای کاربران در فضای کاری آزمایشگاه و انتخاب درست و معرفی به کارفرمایان عزیز، نقش بسزایی ایفا نموده است.

از دیگر فعالیت های شرکت کارن پویا نوآور واردات و تامین و تجهیز کلیه آزمایشگاه های تخصصی از قبیل واردات شیشه آلات آزمایشگاهی، دستگاهای آزمایشگاهی، مواد شیمیایی و تخصصی و باهدف بی واسطه بودن در امر فروش، قیمت های قابل رقابت و با گارانتی های لازم به مشتریان عرضه می کند.

جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو و واسطه

در نهایت مشتریانی که چندین قیمت از شرکت های مختلف دارند و دچار سردرگمی شده اند، با ورود به سایت https://karenlab.com به عنوان سایت مرجع و با کسب آگاهی و دریافت اطلاعات و مشاوره با شرکت به هزینه واقعی فراوری تجهیزات درخواستی پی خواهند برد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 472

به "تجهیز کلیه آزمایشگاه های تخصصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز کلیه آزمایشگاه های تخصصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید