حضور هنرمندان 3 کشور خارجی در جشنواره همه هنرمندان شهر در شیراز

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی و سنتی فارس گفت: پنجمین جشنواره همه هنرمندان شهر در شیراز با هنرمندان بین المللی برگزار می گردد و تاکنون از سه کشور کره، ایتالیا و مالزی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی نموده اند.

حضور هنرمندان 3 کشور خارجی در جشنواره همه هنرمندان شهر در شیراز

محمدهادی ستایش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به تأخیر زمان برگزاری این جشنواره، گفت: پنجمین جشنواره همه هنرمندان شهر در شیراز اردیبهشت ماه با حضور هنرمندان بین المللی برگزار می گردد، تاکنون از سه کشور کره، ایتالیا و مالزی برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی نموده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به تعاملات فرهنگی و هنری که این انجمن با کشورهای مختلف انجام داده است، گفت: ممکن است تعداد هنرمندان خارجی شرکت کننده در این جشنواره افزایش یابد و حضور هنرمندان بین المللی برای نخستین بار سال جاری اجرا شده است.

ستایش با بیان اینکه سال جاری بخش ویژه موسیقی و تئاتر نیز در جشنواره همه هنرمندان شهر اضافه شده است، اضافه نمود: اجرای همه این برنامه ها مسلتزم تامین هزینه است و در صورتی که اداره ارشاد همکاری لازم را نداشته باشد، این جشنواره باید با حمایت بخش خصوصی اجرا گردد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی فارس گفت: تاکنون نامه نگاری های زیادی با اداره ارشاد فارس اجرا شده اما متاسفانه هنوز برای برگزاری جشنواره بودجه ای تامین نشده است.

وی با اشاره به دیدار با معاون هنری وزارت ارشاد توضیح داد: در عرصه هنر و به ویژه هنرهای تجسمی باید روابط بین الملل را گسترش داد و قول های مساعدی نیز داده شد تا شیراز را به عنوان قطب بین المللی هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد تعریف گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 530

به "حضور هنرمندان 3 کشور خارجی در جشنواره همه هنرمندان شهر در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هنرمندان 3 کشور خارجی در جشنواره همه هنرمندان شهر در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید