خشم فوق ستاره پرتغالی از ناکامی در گلزنی؛ کریستیانو رونالدو و انداختن پیراهن یوونتوس به زمین

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- کریستیانو رونالدو با هدف بی احترامی، پیراهن یوونتوس را روی زمین نیانداخته است.

خشم فوق ستاره پرتغالی از ناکامی در گلزنی؛ کریستیانو رونالدو و انداختن پیراهن یوونتوس به زمین

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله یوونتوس در جریان پیروزی 3-1 جنوا، نتوانست گلزنی کند و معینا از این مسئله ناراحت بود. پس از سوت سرانجام بازی، کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس خود را کند و آن را به زمین انداخت. اسکای ایتالیا مدعی شد کریستیانو رونالدو از روی عصبانیت پیراهن یوونتوس را به زمین پرت کرده و آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس در مورد این حرکت کریستیانو رونالدو گفت او از گل نزدن خود عصبانی بوده و این حرکت او را طبیعی تلقی کرد.

با این حال رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس گزارش داده کریستیانو رونالدو به خاطر عصبانیت یا بی احترامی، پیراهن یوونتوس را به زمین نیانداخته است بلکه پس از بازی، یک توپ جمع کن کنار زمین پیراهن رونالدو را از او درخواست کرد و ستاره بیانکونری، برای آن توپ جمع کن پیراهنش را به زمین انداخت. علاوه بر این رونالدو معینا از گل نزدن خود در این بازی ناراحت بوده و بحث بی احترامی یا عصبانیت از یوونتوس مطرح نیست.

یوونتوس امروز با نتیجه 1-3 در دیداری خانگی برابر جنوا به رجحان دست یافته و دوباره در کورس نایب قهرمانی سری آ در کنار میلان قرار گرفت. دژان کولوسفسکی، آلوارو موراتا و وستون مک کنی سه گلزن بیانکونری در این دیدار بودند و کریستیانو رونالدو نتوانست نام خود را در بین گلزن های یوونتوس در برابر جنوا ثبت کند. اما ستاره پرتغالی که در سرانجام مسابقه از این ناکامی عصبانی بود، لباس خود را درآورده و روی زمین استادیوم آلیانس تورین پرتاب کرد و راهی رختکن شد. یکی از توپ جمع کن های نوجوان کنار زمین نیز خوش شانس بوده و خیلی زود خود را به زمین رساند تا لباس کریستیانو رونالدو را از آن خود کند.

ستاره 36 ساله و پرتغالی در صحنه گل دوم یوونتوس فرصت فوق العاده ای برای باز کردن دروازه جنوا داشت، اما ضربه او از دو قدمی و در مقابل دروازه بدون سنگربان در عین ناباوری به دیرک برخورد کرد و در ریباند این آلوارو موراتا بود که توانست دروازه جنوا را باز کند. البته کریستیانو رونالدو همین حالا نیز با 25 گل و با اقدار بالاتر از روملو لوکاکوی 21 گله در صدر جدول بهترین گلزنان ایتالیا واقع شده است.

همین چند هفته پیش بود که کریستیانو رونالدو در لباس تیم ملی پرتغال و بعد از مردود شدن گل سالم این بازیکن برابر صربستان، بازوبند خود را از شدت عصبانیت به زمین کوبید و از میدان خارج شد. آن بازوبند در نهایت در یک مراسم خیریه فروخته شد، اما به نظر می رسد تکلیف لباس رونالدو از همین حالا معین است. آندره آ پیرلو پس از سوت سرانجام در مورد این رفتار رونالدو اینگونه توضیح داد: طبیعی است وقتی جریان بازی پیچیده شد، رونالدو قصد داشت دروازه حریف را باز کند. رونالدو یک قهرمان است و همیشه می خواهد اثرگذار ظاهر شود.

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس پس از این پیروزی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

در ابتدا رویکرد درستی داشتیم و همه چیز آسان به نظر می رسید. سپس به خاطر کم شدن تمرکز، در سرانجام نیمه اول به حریف موقعیت گلزنی دادیم. قبل از گل خوردن به حریف فرصت دادیم و بعد از گل خوردن هم دوباره این رخ داد. می خواستیم ابتکار عمل را داشته باشیم اما خیلی عقب نشستیم و این باعث شد خطر گل خوردن را حس کنیم.

کریستیانو رونالدو پس از سوت سرانجام بازی از گل نزدنش ناراحت بود و پیراهنش را روی زمین کوبید. پیرلو در این خصوص گفت:

طبیعی است چون او می خواست گلزنی کند، به خصوص این که در مقطعی بازی گره خورده بود. رونالدو یک قهرمان است و همیشه می خواهد تاثیر مثبتش را روی تیم بگذارد. جنوا چندین بازیکن را بین خطوط گذاشته بود و به همین خاطر در طول بازی مجبور شدیم تاکتیک هایمان را عوض کنیم.

پیرلو ادامه داد:

متاسفانه در بازی هایی که روی کاغذ ساده تر به نظر می رسیدند، امتیاز از دست دادیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. امروز این اتفاق نیفتاد چون بازی را کنترل کردیم اما چند حواس پرتی باعث شد خطرهایی را به جان بخریم. اثبات خودم؟ همه مربیان باید خودشان را هرروز اثبات کنند. من نخستین فصل مربیگری ام را می گذارنم. از وقتی بچه بودم، فوتبال رویای من بوده و سخت کار خواهم کرد تا بهتر شوم. به عملکرد خودم در این فصل، 6 از 10 می دهم چون می دانم که باید بهتر کار کنم و وقتی نتایج لازم کسب نشوند، سرمربی اولین کسی است که مورد انتقاد قرار می گیرد و باید مسئولیت ناکامی را بپذیرد. ایده های فوتبال من، تسلط به بازی و پرس حریف است. به خاطر یک سری دلایل، ما نتوانسته ایم این برنامه ها را پیاده کنیم اما تیم اشتیاق دارد و روی رسیدن به این هدف کار می کنیم.

وی در مورد ماجرای تمدید قرارداد دیبالا گفت:

این چیزها به باشگاه مربوط است. من، قهرمانان ترکیب تیم را تمرین می دهم که دیبالا یکی از آن هاست. دیبالا در این فصل به ندرت در دسترس بوده اما حالا بازگشته و ما سعی می کنیم بهترین بهره ممکن را از او ببریم. سایر تصمیم ها به باشگاه بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1633

به "خشم فوق ستاره پرتغالی از ناکامی در گلزنی؛ کریستیانو رونالدو و انداختن پیراهن یوونتوس به زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم فوق ستاره پرتغالی از ناکامی در گلزنی؛ کریستیانو رونالدو و انداختن پیراهن یوونتوس به زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید