دانشجویان آمریکایی 1.5 تریلیون دلار بدهکار هستند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهران - خبرنگاران - مجله فوربس نوشت: 45 میلیون دانشجوی آمریکایی بیش از 1.5 تریلیون دلار وام دانشجویی دریافت نموده اند که این مبلغ 50 درصد بیشتر از بودجه کارت اعتباری آنان است.

دانشجویان آمریکایی 1.5 تریلیون دلار بدهکار هستند

به نوشته این مجله آمریکایی، 70 درصد از دانشجویان آمریکایی وام دانشجویی دریافت نموده اند و در زمان فارغ التحصیلی به طور میانگین 30 هزار دلار به دانشگاه بدهکار هستند.

علاوه بر دانشجویان، 14 درصد از خانواده دانشجویان نیز وام دریافت نموده اند و به طور میانگین هر خانواده دانشجوی آمریکایی به صندوق رفاه فدرال خانواده مبلغ 36 هزار و 600 دلار بدهکار است.

از آنجا که دانشجویان آمریکایی با ورود به بازار کار به طور میانگین 400 یا چهار هزار و 800 دلار در سال درآمد خواهند داشت، در نتیجه بازپرداخت این وام ها بسیار برای آنان سخت خواهد بود.

با چنین شرایطی بیش از 14 درصد از دانشجویان آمریکایی همواره با دیرکرد وام و جریمه روبرو هستند و به طور معمول از هر هشت دانشجوی آمریکایی یک نفر با دیرکرد 90 روز در بازپرداخت روبرو است.

به گزارش مجله فوربس، درآمد پایین دانشجویان تنها مشکل آنان برای بازپرداخت وام های خود نیست بلکه پرداخت مالیات درآمد نیز شرایط را برای بازپرداخت وام دانشجویان سخت نموده است.

برای مثال یک دانشجوی فارغ التحصیل در شهر نیویورک باید 50 درصد از درآمد هفتگی خود را به عنوان مالیات های فدرالی، دولتی، شهری و مالیات های فروش پرداخت کند.

با در نظر دریافت چنین شرایطی در حقیقت باید گفت که برای کارگران جوان آمریکایی موضوع پس انداز چیزی جز رؤیا نخواهد بود.

اروپام ** 9473 ** 1071

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 199

به "دانشجویان آمریکایی 1.5 تریلیون دلار بدهکار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان آمریکایی 1.5 تریلیون دلار بدهکار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید