دفن جسد زن تنها در خانه باغ وحشت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مردی که زن تنهایی را کشت و جسد وی را در باغچه خانه اش دفن نموده بود دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

دفن جسد زن تنها در خانه باغ وحشت

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش، تابستان سال 97 دختر جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن مادر 54 ساله اش به نام عفت اطلاع داد.

وی گفت: مادرم پس از جدایی از پدر، به تنهایی در خانه اش در خیابان اشرفی اصفهانی زندگی می کرد. دو روز قبل مادرم از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. ما همه جا را دنبال مادرم گشتیم، اما خبری از او به دست نیاوردیم. تا این که دیروز یک مرد ناشناس به خانه مان زنگ زد و گفت مادرمان را به گروگان گرفته است. او در ازای آزادی مادرمان از ما پول خواست. او گفت باید برای پرداخت پول به یک پارک در غرب تهران برویم. من و خواهرم به پارکی که مرد ناشناس آدرس آن را به ما داده بود رفتیم، اما هیچ خبری از او نبود.

با این شکایت کوشش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن زن میان سال شروع شد. پلیس در نخستین مرحله از تحقیق ها به پرس و جو از فرزندان عفت پرداخت.

دختر این زن به ماموران گفت: در همسایگی ما یک مرد افغان سرایدار است. او چندین بار به بهانه ای مقابل در خانه مان آمد و از مادرم یاری خواست. من به او مشکوک هستم.

به دنبال اظهارات دختر جوان، پلیس، سرایدار 60 ساله به نام عظیم را بازداشت کرد.

عظیم که سعی داشت خودش را بی اطلاع از نحوه کشته شدن زن تنها نشان دهد در بازپرسی های فنی به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: می دانستم عفت که در همسایگی ما زندگی می نماید پولدار است و طلا های زیادی دارد. به همین دلیل نقشه سرقت را کشیدم. من به بهانه یاری دریافت از این زن مقابل خانه اش رفتم و از او خواستم تا برای یاری به اتاقک سرایدار بیاید.

وی ادامه داد: وقتی عفت به اتاقک سرایداری آمد او را خفه کردم و طلاهایش را به همراه موبایل و کیف پولش دزدیدم. من جسد را در باغچه خانه ای که سرایدار آن جا بودم، دفن کردم.

به دنبال اعتراف های تکان دهنده این مرد، پلیس به خانه باغ در غرب تهران رفت و بقایای جسد دفن شده را پیدا کرد.به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جنایت، وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه فرزندان قربانی برای عظیم حکم قصاص خواستند.وقتی متهم سالخورده به اتهام قتل و سرقت در صندلی ویژه ایستاد جرم هایش را انکار کرد.

وی گفت: من زن همسایه را نکشتم. دوستم عباس که حالا به افغانستان فرار نموده او را کشت و به تنهایی جسدش را در باغچه دفن کرد. عباس پول و طلا های زن ثروتمند را هم با خودش برد. من بی گناهم و قبلا تحت فشار روانی پلیس آگاهی به قتل اعتراف نموده بودم.

با خاتمه اظهارات این متهم قضات وارد شور شدند تا رای صادر نمایند.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 733

به "دفن جسد زن تنها در خانه باغ وحشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفن جسد زن تنها در خانه باغ وحشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید