دولت میراث دار احداث های کارناشناسانه حوزه ورزشی است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، فریبا محمدیان عصر امروز شنبه در بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان های اهر و هریس بابیان اینکه دولت تدبیر و امید میراث دار یکسری اقدامات احداثات کارناشناسانه را تحویل گرفته است، گفت: دولت با آن که می داند در گذشته در بحث احداث اماکن ورزشی اقدامات کارشناسی نشده انجام یافته خود را موظف به تکمیل پروژه های نیمه تمام می داند.

دولت میراث دار احداث های کارناشناسانه حوزه ورزشی است

وی اضافه کرد: پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح کشور یکی تا دو تا نیست بلکه با انبوه پروژه ها روبرو هستیم که در این راستا دولت یازدهم و دوازدهم برای تکمیل این پروژه های بزرگ ورزشی پله پله مراحل را طی می نماید.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دولت تدبیر و امید به جهت تحقق مطالبات مردمی در حوزه تأمین زیرساخت های ورزشی در استان ها و شهرستان ها، پروژه های نیمه تمام ورزشی را بر اساس اولویت بندی تکمیل و به بهره برداری می رساند.

محمدیان از تکمیل استادیوم چمن شهر هریس با تأمین منابع مالی از محل اعتبارات استانی در آینده ای نزدیک اطلاع داد، گفت: با رایزنی هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان و استاندار آذربایجان شرقی انجام خواهیم داد سعی می کنیم تا از محل اعتبارات ماده 94 اعتبار مورد احتیاج برای تکمیل و بازسازی استادیوم چمن شهر هریس را تأمین کنیم با آن که شاهد هستیم هیچ زیرسازی در این استادیوم انجام نیافته و تکمیل آن زمان بر خواهد بود.

بدون استفاده ماندن اماکن ورزشی در شهرستان ها جایز نیست

وی با اشاره به اینکه ایجاد زمین چمن فوتبال مصنوعی یا طبیعی در شهرستان هریس احتیاج به کار کارشناسی و توجه به احتیاجمندی و شرایط آب و هوایی دارد، بیان داشت: قطعاً کوشش خواهیم کرد تا با برنامه ریزی دقیق و سنجیده پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان های اهر و هریس را جزو برنامه های وزارت ورزش و جوانان قرار دهیم.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود با اشاره به خالی بودن سالن های ورزشی هریس، گفت: صرف اینکه بدون احتیاجسنجی و مکان یابی سالن های ورزشی در مناطقی احداث گردد و بدون استفاده بماند جایز نیست بلکه خیانت به اموال کشور است در حالی که دولت هدف از ایجاد زیرساخت های ورزشی این را دنبال می نماید تا مردم از این امکانات استفاده مطلوبی نمایند.

محمدیان با تأکید بر اینکه خانه ورزش روستایی روستای گونجیک شهرستان اهر در حد و شأن مردم آن روستا نیست، اعلام کرد: خانه ای که در روستای گونجیک شهرستان اهر به عنوان خانه ورزشی از آن یاد گردیده به قدری کوچک است که امکان استفاده را به مردم نمی دهد ولی در منطقه و شهر دیگری سالن ورزشی احداث گردیده اما بدون استفاده مانده است این ها نشان می دهد که احداثات در گذشته بدون کار کارشناسی انجام یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 29

به "دولت میراث دار احداث های کارناشناسانه حوزه ورزشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت میراث دار احداث های کارناشناسانه حوزه ورزشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید