ملاقات سفرای اتحادیه اروپا با یک مقام صنعا درباره حل سیاسی بحران یمن

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت صنعا از ملاقات با شماری از سفرای اتحادیه اروپا درباره راه های پیشبرد فرایند صلح در یمن اطلاع داد.

ملاقات سفرای اتحادیه اروپا با یک مقام صنعا درباره حل سیاسی بحران یمن

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی در مذاکرات این کشور از ملاقات مجدد و گسترده شماری از سفرای اتحادیه اروپا با او اطلاع داد.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، این مقام یمنی توضیح داد: در این ملاقات کوشش های مربوط به اوضاع انسانی و سیاسی و راه های یپشبرد فرایند صلح در یمن مورد آنالیز نهاده شد.

محمد عبدالسلام یک هفته پیش نیز با سفیر اتحادیه اروپا در یمن و معاون او ملاقات و گفت وگو کرد.

او تاکید نمود که طی این ملاقات شرایط انسانی فاجعه بار یمن را که نتیجه حملات و محاصره ظالمانه ائتلاف سعودی و شیوع بیماری کووید 19 است، با سفیر اتحادیه اروپا به بحث و آنالیز گذاشته است.

بیش از پنج سال از لشکرکشی ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن می گذرد. در این مدت، یمن در محاصره زمینی، دریایی و هوایی این ائتلاف بوده و شدیدترین حملات هوایی را به خود دیده است.

در کنار پیامدهای ناگوار جنگ سعودی و اماراتی علیه یمن، شروع فراگیری ویروس کرونا در این کشور، به بزرگترین چالش مقامات یمنی تبدیل شده است؛ چرا که زیرساخت های بیمارستانی و بهداشتی نابود شده و یا از کار افتاده و جنگ، محاصره و نبود منابع طبیعی آن چنانی، رمقی برای یمن جهت مقابله با کرونا نگذاشته است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1033

به "ملاقات سفرای اتحادیه اروپا با یک مقام صنعا درباره حل سیاسی بحران یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سفرای اتحادیه اروپا با یک مقام صنعا درباره حل سیاسی بحران یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید