رونالدو: جوایز فردی را دوست دارم اما موفقیت تیم برایم مهمتر است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کاپیتان تیم ملی پرتغالی پس از به ثمر رساندن 4 گل در پیروزی 5 گله کشورش مقابل لیتوانی، موفقیت های فردی اش را نتیجه دستاوردهایی دانست که در رده تیمی کسب می نماید.

رونالدو: جوایز فردی را دوست دارم اما موفقیت تیم برایم مهمتر است

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 5 بر یک شب گذشته (سه شنبه) تیم ملی پرتغال مقابل لیتوانی در مرحله انتخابی یورو 2020، برای کاپیتان و سرشناس ترین ستاره این تیم، کریستیانو رونالدو اتفاقی به یاد ماندنی بود. رونالدو در این بازی 4 گل به ثمر رساند تا رکورد بازی هایش ملی اش را به 93 گل افزایش دهد. او همچنین با 25 گل، به بهترین بازیکن گلزن تاریخ مرحله انتخابی جام ملت های اروپا تبدیل شد و برای هشتمین بار در رده ملی هت تریک کرد. رونالدو حالا 16 گل دیگر می خواهد تا به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی برسد.

رونالدوی 34 ساله پس از بازی به خبرنگاران گفت: من دارم اوقات خوبی را سپری می کنم اما تیم هم دارد بسیار خوب کار می نماید. من خیلی خوشحالم و از وضعیتی که دارم، لذت می برم، نه فقط به خاطر گل هایی که زدم بلکه به خاطر سطح بالایی که تیم مان در این سال های اخیر داشته است. همه چیز به خودم بستگی دارد که به یاری کردن به تیم ملی ادامه دهم یا نه.

مهاجم یوونتوس که سال جاری یکی از سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا است، درباره شانسش برای کسب این جایزه و توپ طلای فرانس فوتبال هم گفت: همانطور که همواره گفته ام، زندگی من برای فکر کردن به بردن جوایز فردی سپری نمی گردد. این جوایز فردی حاصل دستاوردهایی است که ما به صورت گروهی کسب نموده ایم. با این حال چرا دروغ بگویم، من بردن این جوایز فردی را دوست دارم اما مهمتر از آن این است که به تیم یاری کنم. در بازی قبلی مان مقابل صربستان یک گل زدم و امشب هم چهار تای دیگر و از این بابت بسیار خوشحالم. اتفاقی که افتاد را دیگر باید فراموش کنیم چون چیزی که من بیشتر از همه می خواهم این است که به همین روند به کارمان ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 353

به "رونالدو: جوایز فردی را دوست دارم اما موفقیت تیم برایم مهمتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: جوایز فردی را دوست دارم اما موفقیت تیم برایم مهمتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید