رونق صنعت گردشگری در گرو توسعه زیرساخت ها است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی چهارشنبه شب در آئین افتتاح نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته قشم بیان داشت: هم اکنون نگاه گردشگران به سمت گردشگر بومی تغییر یافته و فرهنگ محلی، خانه های روستائی و روابط اجتماعی سنتی از مهمترین ارکان گردشگری بومی است که باید گسترش یابد.

رونق صنعت گردشگری در گرو توسعه زیرساخت ها است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات با ویزای کانادا کجا میشه رفت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وی با تاکید بر زیبایی و اهمیت فرهنگ جزیره قشم، اضافه نمود: فرهنگ جزیره نشینان و سبک زندگی سنتی آنان نمونه های خوبی برای آینده صنعت گردشگری بومی است.

ربیعی ادامه داد: توسعه گردشگری و صنایع دستی از اولویت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این وزارتخانه با برگزاری دوره های فنی و حرفه ای در بخش اشتغال و ارایه امکانات و تسهیلات مناسب در بخش تعاون، به این اهداف دست می یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: صنایع دستی در حوزه های اشتغال و گردشگری نقش پررنگی دارد و باید زیرساخت های فراوری انبوه و با کیفیت آن فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت اتصال حلقه های جذاب گردشگری کشور، اضافه نمود: این رویکرد باید از تبلیغات در مبداء شروع و مراحل آموزش تورگردان ها، توسعه خانه های محلی و تقویت صنعتگران حوزه گردشگری و صنایع دستی ادامه یابد.

ربیعی با بیان دستاوردهای دولت یازدهم، عنوان نمود: دولت تدبیر و امید در عرصه سیاست خارجی و هم چنین حوزه داخلی دستاوردهای پرنگی داشته و یک دولت پرکار اما بی سر و صدا است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه دادپک این پیروزی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دست آمد و هم انکون چرخ سانتریفیوژها در کنار چرخ صنایع دستی می شود.

نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته جزیره قشم چهارشنبه شب با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عالان حوزه های گردشگری، هتلداری و صنایع دستی 29 استان، مناطق آزاد چابهار، انزلی، ماکو و اروند و فعالان گردشگری کشور عمان به مدت پنج روز شروع به کار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 711

به "رونق صنعت گردشگری در گرو توسعه زیرساخت ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق صنعت گردشگری در گرو توسعه زیرساخت ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید