زمان قطعی انتشار نتایج کنکور ارشد اعلام شد ، ظرفیت های پذیرش در حال افزایش است ، سرنوشت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس سازمان سنجش از آماده بودن نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1402 اطلاع داد و زمان اعلام آن را بیان نمود.

زمان قطعی انتشار نتایج کنکور ارشد اعلام شد ، ظرفیت های پذیرش در حال افزایش است ، سرنوشت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگاران، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش در حاشیه نشست تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت دوم آزمون سراسری 1402 جمع خبرنگاران گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد 1402 آماده است و قطعا تا قبل از تاریخ 10 خرداد اعلام می گردد.

وی ادامه داد: از آنجا که انتخاب رشته پس از نتایج کنکور انجام می گردد بنابراین در حال حاضر ظرفیت دفترچه کنکور در حال افزایش است و پس از تکمیل ظرفیت ها فرایند نتایج را اعلام می کنیم.

  • اینترنت در زمان برگزاری کنکور قطع می گردد؟ | تغییر مهم در شیوه برگزاری کنکور
  • احتمال برگزاری فاز اول کنکور الکترونیکی تا سرانجام 1402 | هر داوطلب یک دستگاه اختصاصی دارد | زمان آغاز آزمون برای هر داوطلب فرق دارد

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پورعباس اظهار کرد: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم آماده اعلام است، اما یک سری عوامل و فاکتورهایی وجود دارد که دستگاه های دیگر باید آنرا اعلام نمایند چرا که روی نتایج اثر می گذارد.

وی اضافه نمود: 2 روز پس از اعلام درصدهای شهرستان های مختلف نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام می گردد و سازمان سنجش طی دو نوبت این موضوع را اعلام نموده است اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

اقدامات اجرایی و حفاظتی نوبت دوم کنکور سراسری

رئیس سازمان سنجش درباره اقدامات اجرایی و حفاظتی نوبت دوم کنکور سراسری گفت: مسیر برگزاری آزمون با مدیران استان ها کنترل می گردد و عوامل اجرایی بالغ بر 120 هزار نفر هستند با توجه به تغییرات و تحولات آزمون باید آنها را توجیه کنیم و در این مسیر نیازمند پر شدن پرتال طراحی سوالات هستیم؛ چرا که فرایند آزمون الکترونیکی به وسیله پرتال سوالات که مخزن بزرگ است و استاندارد اجرایی دارد انجام می گردد.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی در برگزاری آزمون های آینده باید شناسنامه دار باشند، تاکید نمود: عوامل اجرایی در مخازن، مراقبین و رابطین را باید شناسایی کنیم و سطح آموزش را به نسبت عملکردش آنالیز کنیم چرا که آزمون های ما از نظر اجرایی تخصصی تر است.

حتی یک تخلف در نوبت دی ماه کنکور 1402 گزارش نشد

پورعباس بیان نمود: همچون نوبت اول کنکور دی 1402 که کنکور سالم را با همراهی دولت و شورای امنیت کشور برگزار کردیم و حتی یک مورد تخلف آینده هم گزارش نشد، بنابراین در نوبت دوم کنکور که در تیر برگزار می گردد کنکور استانداردی را برگزار می کنیم تا امانت دار صندلی های حساس داوطلبان کنکور 1402 باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2288

به "زمان قطعی انتشار نتایج کنکور ارشد اعلام شد ، ظرفیت های پذیرش در حال افزایش است ، سرنوشت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان قطعی انتشار نتایج کنکور ارشد اعلام شد ، ظرفیت های پذیرش در حال افزایش است ، سرنوشت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید