صنعت آزمایشگاهی کشور با ورود بخش خصوصی توسعه یافته است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: امروز سهم بخش خصوصی در حوزه آزمایشگاهی افزایش قابل توجهی یافته است که این موضوع را باید به فال نیک بگیریم.

صنعت آزمایشگاهی کشور با ورود بخش خصوصی توسعه یافته است

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب که حضور بخش خصوصی در شبکه یکی از اتفاقات خوب چند سال اخیر در حوزه آزمایشگاهی است، اعلام کرد: این موضوع نشان دهنده عملکرد رو به رشد شرکت ها و آزمایشگاه های خصوصی است.

بنا به گفته اسدی فرد، این کار می تواند حوزه آزمایشگاهی کشور را توسعه دهد. به همین دلیل کوشش می کنیم حضور بخش خصوصی در این حوزه را پررنگ تر کنیم.

تا کنون بیش از 550 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده اند که بیش از 12 هزار دستگاه خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به اشتراک گذاشته اند. این آزمایشگاه ها در حال حاضر نزدیک به 52 هزار آزمون ارائه می نمایند که در طول یک سال گذشته، دو میلیون و دویست هزار خدمت توسط این مراکز ارایه شده است. این خدمات به طیف وسیعی از مشتریان از بخش دانشگاهی و صنعت ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 674

به "صنعت آزمایشگاهی کشور با ورود بخش خصوصی توسعه یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت آزمایشگاهی کشور با ورود بخش خصوصی توسعه یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید