ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست

به گزارش مجله زیبایی زندگی، استاندار قزوین گفت: ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست و باید توانمندی های مالی کشور های مختلف در نمایشگاه استان ارائه گردد.

ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست

محمد مهدی اعلایی در کارگروه مالی و اشتغال استان گفت:ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست و باید توانمندی های مالی کشور های مختلف در نمایشگاه استان ارائه و همینطور شرکت ها و تولیدکنندگان استان به نمایشگاه های معتبر کشور های دیگر اعزام شوند.

ظرفیت واردات استان قزوین باید به گونه ای مدیریت گردد که در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گیرد و با توجه به شعار سال حمایت های ویژه ای از این شرکت ها انجام گردد.

معاونت مالی استانداری باید ساختاری ایجاد کند تا ظرفیت واردات به تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان ارائه و سپرده گردد.

بعضی از صادرکنندگان مجوز صادرات را در اختیار دارند، ولی فعال نیستند که باید در صورت احتیاج آن ها را حمایت و در صورت عدم فعالیت مجوز آن ها را باطل کرد و از سرمایه گذارانی که اهداف صادراتی دارند حمایت کرد.

وی در زمینه ایجاد اشتغال روستایی گفت: تسهیلات خوبی برای حمایت از اشتغال های روستایی در مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است که می تواند منجر به توسعه اشتغال روستایی و عشایری در استان گردد، البته نظارت بر این فرایند را باید در اختیار بخشداران و دهیاران استان قرار داد.

در اشتغال روستایی باید به موضوع بوم گردی توجه ویژه گردد چراکه موضوعات گردشگری یکی از اولویت های توسعه استان است و باید به برترین شکل ممکن از آن ها حمایت و اجرایی گردد.

با تحقق نرخ اشتغال استان در سال 1401 نرخ بیکاری استان تا حدود زیادی کاهش پیدا می نماید و شرایط بهتری را سال جاری تجربه خواهیم کرد.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2110

به "ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت فعلی نمایشگاهی استان در شأن اقتصاد قزوین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید