جهرمی خطاب به وزرای ارتباطات RCC؛ لزوم دستیابی به راه چاره مشترک منطقه ای برای حفاظت از اطلاعات

به گزارش مجله زیبایی زندگی، وزیر ارتباطات از وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) خواست تا برای حفاظت از داده ها در منطقه به یک راهکار مشترک دست یابند.

جهرمی خطاب به وزرای ارتباطات RCC؛ لزوم دستیابی به راه چاره مشترک منطقه ای برای حفاظت از اطلاعات

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز دوشنبه برای شرکت در اجلاس اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) وارد شهر نورسلطان پایتخت قزاقستان شد.

وی در این اجلاس، پیشرفت ایران در فناوری اطلاعات را طی چندسال اخیر بی نظیر مطرح نمود و گفت: آینده مالی جهان را حوزه فعالیت ما رقم می زند.

وزیر ارتباطات کشورمان خطاب به وزرای اتحادیه RCC گفت: بیایید برای حفاظت از داده ها در منطقه به یک راهکار مشترک برسیم.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه آینده مالی کشورهای ما در معرض مخاطرات تمامیت خواهانه آمریکا است، اضافه نمود: وحدت جمعی ما حتما توان نقش آفرینی در آینده اقتصاد دیجیتال را دارد و در غیر اینصورت شرایط سخت خواهد بود.

علاوه بر حضور در اجلاس وزرای اتحادیه RCC و سخنرانی در این اجلاس، شرکت در نمایشگاه جانبی، دیدارهای دوجانبه با همتایان با هدف گسترش و تعمیق روابط از جمله برنامه های وزیر ارتباطات در این سفر است.

اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) یک اتحادیه منطقه ای است که توسط اعضای اتحادیه کشورهای مشترک المنافع (CIS) شامل روسیه، بلاروس، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، مولداوی، ارمنستان، تاجیکستان و ترکمنستان تشکیل شده است.

هرساله اجلاس و نمایشگاه بین المللی در یکی از کشورهای عضو برگزار می گردد. سال گذشته ترکمنستان میزبان کشورهای عضو بود و سال جاری نیز قزاقستان میزبانی این اجلاس را برعهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 351

به "جهرمی خطاب به وزرای ارتباطات RCC؛ لزوم دستیابی به راه چاره مشترک منطقه ای برای حفاظت از اطلاعات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهرمی خطاب به وزرای ارتباطات RCC؛ لزوم دستیابی به راه چاره مشترک منطقه ای برای حفاظت از اطلاعات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید