عبور سرمایه گذاری چین از 130 میلیارد دلار در جاده ابریشم نو

به گزارش مجله زیبایی زندگی، وزیر خارجه چین اعلام نمود حجم سرمایه گذاری مستقیم شرکت های چینی در اقتصاد های شرکت های مشارکت کننده در پروژه کمربند و جاده (راه ابریشم تازه) به رشد سریع خود ادامه داده است.

عبور سرمایه گذاری چین از 130 میلیارد دلار در جاده ابریشم نو

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی، وانگ یی، وزیر خارجه چین اظهار داشت حجم سرمایه گذاری مستقیم شرکت های چینی در اقتصاد های شرکت های مشارکت کننده در پروژه کمربند و جاده (راه ابریشم تازه) به رشد سریع خود ادامه داده است.

وب سایت وزارت خارجه چین به نقل از آقای وزیر نوشت: در طول 8 سال اخیر طرح جاده و کمربند به یک واقعیت تبدیل شده است و فرصت ها و امتیازات بزرگی در کشور های مشارکت کننده به وجود آورده است.

آقای ونگ گفت: جمع تجارت چین و کشور های شرکت کننده در پروژه کمربند و جاده از 9.2 تریلیون دلار فراتر رفته است. در این میان سرمایه گذاری مستقیم شرکت های چینی در این کشور ها از 130 میلیارد دلار فراتر رفته است.

او بعلاوه اشاره نمود: علی رغم مسائل ناشی از پاندمی کرونا، تجارت بین چین و کشور های عضو این طرح در سال 2020 به رکورد 1.35 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1770

به "عبور سرمایه گذاری چین از 130 میلیارد دلار در جاده ابریشم نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور سرمایه گذاری چین از 130 میلیارد دلار در جاده ابریشم نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید