عرضه کتاب های کانون در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نزدیک به 100 عنوان از کتاب های پرمخاطب و جدید کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2019 عرضه می گردد.

عرضه کتاب های کانون در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایشگاه در روزهای 24 تا 28 مهر 1398 (16 تا 20 اکتبر 2019) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کانون به منظور معرفی بیشتر تولیدات حوزه انتشارات خود به ناشران دیگر کشورها و فروش حق انتشار (حق انتشار) آثار، کاتالوگ ها و فلش کارت هایی از کتاب های تصویری شامل 412 عنوان از کتاب های پرمخاطب و 72 عنوان از رمان های نوجوان را در هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

در عین حال این کاتالوگ ها علاوه بر معرفی کتاب های جدید، آثار در دست چاپ کانون را نیز معرفی می نماید.

همچنین قرار است در این نمایشگاه با ناشرانی از کشورهای چین، بنگلادش، انگلیس، فرانسه، کره جنوبی، کانادا، بلژیک، آلمان و ایتالیا نشست های کاری برگزار گردد.

میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت نروژ است، کشوری که نسبت به سایر کشورهای اروپایی از آمار کتاب خوانی بالاتری برخوردار است و تاکنون سه بار برنده جایزه نوبل ادبیات شده است.

نمایشگاه فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی کتاب در جهان همیشه بستر مناسبی برای معاملات بازرگانی و تبادل تجربه ها و دستاوردهای حوزه صنعت نشر در جهان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 474

به "عرضه کتاب های کانون در نمایشگاه فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه کتاب های کانون در نمایشگاه فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید