قیمت مسکن تهران امروز 3 دی 99

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، تحقیقات میدانی از شرایط معاملات ملک در مناطق یک و 3 به عنوان مناطق لوکس تهران نشان می دهد، بازار خرید و فروش در این مناطق طی حدود دو ماه گذشته ناشی از کاهش ریسک های غیراقتصادی (تحولات سیاسی بین المللی) در رکود به سر می برد.

قیمت مسکن تهران امروز 3 دی 99

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

نتیجه این تحقیقات نشان می دهد بر خلاف بسیاری از مناطق پایتخت که فروشندگان با ارائه تخفیف هایی به دلیل کاهش انتظارات تورمی برای فروش ملک تعجیل می نمایند اما در مناطق لوکس هر چند تمایل به فروش در این مناطق نیز پس از تحولات سیاسی بین المللی افزایش یافته اما فروشندگان در این مناطق عجله ای برای فروش ملک ندارند.

به گفته بعضی بنگاه های ملکی فعال در این منطقه، یکی از دلایلی که بسیاری از فروشندگان مناطق لوکس عجله ای برای فروش ملک خود ندارند، این است که جنس فروشندگان این مناطق کمی متفاوت تر از مناطق مختلف است و جز ارائه تخفیف های خیلی جزئی تمایلی برای فروش ملک با ارائه تخفیف های آنچنانی ندارند.

آنچه تحقیقات میدانی از پیش بینی بعضی از واسطه های ملکی منطقه نشان می دهد، حاکی است که قیمت مسکن در این مناطق نمی تواند کاهشی باشد. تحقیقات میدانی از بعضی واسطه های ملکی در منطقه 3 حاکی از آن است که بازار خرید و فروش ملک در این منطقه تا یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا نسبتا قابل قبول بود اما پس از آن ضمن بروز نشانه های رکود، بازار با افت خریدار و فروشنده روبرو شد.

منبع: دنیای اقتصاد

آخرین اخبار مسکن را در صفحه اختصاصی مسکن خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1441

به "قیمت مسکن تهران امروز 3 دی 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن تهران امروز 3 دی 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید