مجموعه آنچارتد برای PS5 از فایل های ذخیره PS4 پشتیبانی می نماید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نمی توان گفت چقدر باید منتظر باشیم تا اثر دیگری از سری آنچارتد را تجربه کنیم، اما در این بین، حداقل این شانس را خواهیم داشت که به زودی به بعضی از جدیدترین بازی های این سری اکشن ماجراجویی محبوب بازگردیم. بسته ی Uncharted: Legacy of Thieves که شامل نسخه های بهبودیافته دو بازی آنچارتد 4 و آنچارتد: میراث گمشده است، در نزدیکی زمان انتشار واقع شده است و سونی به همین مناسبت جزئیات جدیدی را از این بسته فاش نموده است.

مجموعه آنچارتد برای PS5 از فایل های ذخیره PS4 پشتیبانی می نماید

این کمپانی اخیرا با استفاده از توییتر به وسیله حساب رسمی پلی استیشن بریتانیا تأیید نموده است که ریمسترهای تازه پلی استیشن 5 به بازیکنان امکان انتقال داده های خود را از پلی استیشن 4 می دهند. این بدان معناست که هر نوع فایل ذخیره ای که دارید یا تروفی هایی که در بازی های آنچارتد 4 و میراث گمشده بدست آورده اید، همگی به وسیله فضای ذخیره سازی ابری پلی استیشن پلاس به کنسول تازه منتقل شده و روی نسخه های ریمستر شده قابل اعمال خواهند بود. این مجموعه در تاریخ 28 ژانویه 2022 (8 بهمن 1400)، برای پلی استیشن 5 با قیمت 49.99 دلار عرضه می گردد. از طرفی کسانی که یکی از دو بازی اصلی را روی پلی استیشن 4 دارند یا از باندل هر دو بازی روی کنسول ذکر شده برخوردار هستند، می توانند با قیمت 10 دلار بازی خود را به نسخه بهبودیافته روی پلی استیشن 5 ارتقا دهند. البته در صورتی که از دیسک بازی ها برخوردار باشید و کنسول پلی استیشن 5 شما نسخه دیجیتال باشد، نمی توانید از مزیت ذکر شده استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مجموعه روی رایانه های شخصی نیز در تاریخی نامعلوم در سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت

جالب است بدانید که تا 3 فوریه 2022 (14 بهمن 1400)، کاربرانی که در بریتانیا، ایالات متحده، استرالیا و نیوزلند مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves را در پلی استیشن 5 به وسیله فروشگاه این کنسول خریداری نمایند یا بازی قبلی خود را به آن ارتقا دهند، یک کد برای دریافت یک بلیط استاندارد جهت تماشای فیلم آنچارتد دریافت خواهند کرد.

فارغ از هر نوع به روزرسانی احتمالی در روز اول، Uncharted: Legacy of Thieves حدودا 67 گیگابایت از حافظه داخلی پلی استیشن شما را اشغال خواهد نمود. با توجه به جلوه های بصری چشمگیر و بازخورد لمسی و پشتیبانی از ماشه های تطبیق پذیر، این اندازه نباید برای بسیاری از هواداران تعجب آور باشد. بعلاوه با به همراه داشتن 3 حالت گرافیکی مختلف، می توانید بازی ها را مطابق میل خود تجربه کنید. حالت پرفورمنس پلاس به شما نرخ فریم 120 را ارائه می دهد، در حالی که در حالت پرفورمنس این اندازه به 60 فریم در ثانیه با حداقل کیفیت گرافیکی می رسد. در نهایت در آخرین حالت می توانید بازی ها را با نرخ فریم 30 و حداکثر کیفیت گرافیکی با رزولوشن 4k تجربه کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2028

به "مجموعه آنچارتد برای PS5 از فایل های ذخیره PS4 پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه آنچارتد برای PS5 از فایل های ذخیره PS4 پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید