مغناطیس درمانی سردرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سردرد میگرنی یکی از دردناک ترین دردها است. گرچه داروی تجویزی برای همان هم وجود دارد، بعلاوه درمان های جایگزینی مانند مغناطیس درمانی، برای از بین بردن سردرد میگرنی وجود دارد. گفته می گردد که این نوع از درمان، گردش

مغناطیس درمانی سردرد

مترجم: آناهیتا خاقانی

منبع:راسخون

سردرد میگرنی یکی از دردناک ترین دردها است. گرچه داروی تجویزی برای همان هم وجود دارد، بعلاوه درمان های جایگزینی مانند مغناطیس درمانی، برای از بین بردن سردرد میگرنی وجود دارد. گفته می گردد که این نوع از درمان، گردش خون را تقویت می نماید، در نتیجه درمان سریع تر را تسهیل می نماید.

سردرد یک شکایت رایج است. به هر حال، بسیاری از افراد از سردرد میگرنی رنج می برند. حدود یک دهه پیش تنها یک دارو برای درمان سردرد میگرنی وجود داشت، آن هم آسپرین بود. اما امروزه داروهای مختلفی دردسترس هستند، بسیاری از داروهای بدون احتیاج به تجویز نسخه برای درمان سردرد میگرنی یا سردرد معمول بر روی پیشخوان داروخانه ها در دسترس هستند. این ها معمولا داروهایی هستند که ترکیبی از آسپرین و کافئین هستند. بعلاوه بسیاری مسکن های دیگر که می توانند به رهایی از سردرد میگرنی یاری نمایند، موجود می باشند.

یک سردرد میگرنی معمولا در خانم ها دیده می گردد. عوامل زیادی می توانند سردرد میگرنی را ایجاد نمایند، مانند: بوها، غذاها، عدم تعادل هورمونی، استرس، فعالیت شدید و غیره. یک سردرد میگرنی می تواند تپشی یا ضرباندار باشد. این سردردها معمولا در یک سمت سر یا هر دو سمت تجربه می شوند. این سردرد بعلاوه می تواند باعث تهوع، استفراغ، حساسیت به نور و موارد دیگری گردد. پزشکان معمولا یک داروی قوی تر برای سردرد میگرنی تجویز می نمایند اما مصرف بیش از حد آن ها ممکن است خونریزی گوارشی، زخم های معده و سایر موارد را ایجاد کند.

مغناطیس درمانی برای سردرد میگرنی

اگر که می خواهید از عوارض جانبی طولانی مدت دارو برای درمان سردرد میگرنی اجتناب کنید پس یک درمان دارویی جایگزین بجای آن در نظر بگیرید. دریابید که چه چیزهایی محرک ایجاد سردرد میگرنی هستند و پیشگیری از این عوامل می تواند یاری نماینده باشد. برای مثال اگر شما از استرس زیاد دچار سردرد می شوید درنتیجه مدیریت استرس می تواند در کنترل بهتر آن، یاری نماینده باشد. یک درمان جایگزین برای میگرن، مغناطیس درمانی است.

اساسا مغناطیس درمانی از میدان مغناطیسی جهت رهایی از سردرد یاری می گیرد. مغناطیس درمانی بعلاوه به اسم درمان با مغناطیس هم شناخته می گردد. یک میدان مغناطیسی با استفاده از مغناطیس های پایدار دائمی یا ابزار الکترومغناطیسی فراوری می گردد. این میدان مغناطیسی برای درمان بیماران استفاده می گردد. بر اساس جایگذاری مغناطیس، رهایی از درد حاصل می گردد. گردنبندهای مغناطیسی، سربندهای مغناطیسی، دستبندهای مغناطیسی و سایر موارد وجود دارند که برای رهایی از درد استفاده می شوند.

در درمان سردرد با استفاده از مغناطیس درمانی، سربندها، بالش ها، پدها، چشم بند و گردن بند مغناطیسی استفاده می شوند. مغناطیس به بدن متصل می گردد و برای رهایی از درد، ناراحتی یا ناخوشی استفاده می گردد. شرکت های زیادی وجود دارند که محصولات مغناطیس درمانی بسیاری را فراوری می نمایند.

گفته می گردد که مغناطیس درمانی جریان خون را بهبود می بخشد. این موضوع به این علت است که خون حاوی پروتئینی به نام هموگلوبین است که اکسیژن را حمل می نماید. هموگلوبین، یک دی مغناطیس ذاتی است یعنی می تواند به ایجاد یک میدان مغناطیسی در خلاف جهت میدان مغناطیسی به کار رفته خارجی منجر گردد. این بهبود گردش خون به رهایی از درد و ناراحتی میگرنی یاری می نماید.

پزشکان درمانگر میگرن از فواید مغناطیس درمانی به شدت حمایت می نمایند و بیان می دارند که مغناطیس درمانی می تواند بسیاری از بیماری ها را بسته به جایگذاری مغناطیس، درمان کند. به هر حال، هیچ ادعا علمی برای آن وجود ندارد و باید بیماران بسیاری پیدا شوند که مغناطیس درمانی را به علت اثر دارونمایش برای رهایی از درد استفاده نمایند. تحقیقات کافی برای حمات از مغناطیس درمانی به اسم درمانی برای میگرن وجود ندارد اما افراد زیادی به شدت معتقدند که مغناطیس درمانی سبب رهایی آن ها از سردرد میگرنی شده است.

منبع: راسخون
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1867

به "مغناطیس درمانی سردرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغناطیس درمانی سردرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید