ممنوعیت سفر گردشگری به چین

به گزارش مجله زیبایی زندگی، معاون گردشگری کشور به دنبال جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام نمود که با نظر وزارت بهداشت درباره ممنوعیت سفر تفریحی و محدودیت در سفرهای کاری به چین موافق هستیم.

ممنوعیت سفر گردشگری به چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به دنبال شیوع ویروس کرونا تمهیدات جدیدی برای جلوگیری از شیوع این بیماری در ایران اندیشیده شد.

علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت در مصاحبه ای اعلام نموده که اگرچه آمادگی های لازم برای کنترل این بیماری در همه مرزهای کشور وجود دارد و همه افرادی که از ایران به خارج سفر می نمایند، تحت آموزش پیشگیرانه قرار می گیرند اما از هفته آینده سفرهای غیرضروری به چین ممنوع می گردد و با کاهش پروازهای ورودی و خروجی چین و محدود شدن این پروازها، اقدامات کنترلی در فرودگاه ها نیز کمتر خواهد شد.

همچنین حرمت الله رفیعی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و دنیاگردی ایران در نامه ای به علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نوشت: متأسفانه بیماری کرونا وسعت زیادی پیدا نموده، در سطح دنیا نیز تدابیری در این خصوص اندیشیده شده و در ایران نیز نگرانی های زیادی را در بین همکاران و شهروندان ایجاد نموده است. با توجه به شرایط موجود، مستدعی است تدابیری پیش بینی گردد که مدت زمان کوتاهی به عنوان مثال برای دو هفته از آوردن توریست از مقصد چین خودداری گردد. همچنین از ایرلاین های داخلی که در جهت کشور چین پرواز دارند، درخواست گردد مدت زمان کوتاهی تا برطرف کامل نگرانی شیوع این بیماری مهلک، از آوردن هر نوع مسافر توریستی و غیر توریستی به مقصد ایران خودداری گردد.

علاوه بر این، ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره ممنوعیت و محدودیت برای سفرهای تفریحی و کاری به کشور چین به خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که وزارت بهداشت مسئول حفاظت از سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس در کشور است، ما هم با آنها در این زمینه همکاری خواهیم کرد و فردا نیز دستورالعملی را به همه دفاتر مسافرتی اعلام خواهیم کرد. علاوه بر این، از سفرهای تفریحی به کشور چین، خودداری و سفرهای کاری نیز با محدودیت انجام گردد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 644

به "ممنوعیت سفر گردشگری به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت سفر گردشگری به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید