نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات می نمایند؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بیشترین حجم از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به سمت شبکه های تلویزیونی و کابلی می رود.

نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات می نمایند؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ اختصاصی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

تخمین ناظران انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حاکی است در انتخابات سال جاری رکورد هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی شکسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از وب سایت اینترسپت، شرکت تحقیقاتی اِ مارکِتِر - eMarketer - آمریکا در گزارشی تخمین زده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رکورد هزینه تبلیغات انتخاباتی نامزدها شکسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش سال جاری احتمال می رود نامزدهای انتخاباتی نزدیک به 7 میلیارد دلار هزینه تبلیغات انتخاباتی خود نمایند.

این رقم نزدیک به 64 درصد بیش از رقمی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از سوی نامزدهای انتخاباتی هزینه تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال شده است. در سال 2016 هزینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی رقمی حدود 4.5 میلیارد دلار بوده است.

مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و نهمین فرد ثروتمند جهان با بیش از 62 میلیارد دلار ثروت در صدر نامزدهای پرهزینه تبلیغات واقع شده است. او تا به امروز 363 میلیون دلار از ثروت شخصی خود هزینه تبلیغات و آگهی های تلویزیونی و فضای دیجیتال نموده است.

برآوردی از میزان هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا برای روز رای گیری انتخابات مقدماتی سه شنبه بزرگ در ماه مارس سال جاری

بلومبرگ همچنین در حاشیه گردهمایی های انتخاباتی خود غذا و نوشیدنی رایگان می دهد و به هر عضو فعال در ستاد انتخاباتی خود 1 گوشی آیفون 11 و 1 مکبوک پرو هدیه می نماید.

توزیع غذا و نوشیدنی رایگان در حاشیه گردهمایی انتخاباتی مایکل بلومبرگ

بر اساس گزارش اِ مارکتر بیشترین حجم از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به سمت شبکه های تلویزیونی و کابلی می رود. نکته اینکه رسانه تلویزیون غالبا منبع اصلی دریافت اطلاعات افراد سالمندتر در آمریکاست و هزینه زیاد نامزدها در این رسانه ناشی از این است که احتمالا برنامه ریزان ستاد انتخاباتی نامزدها بر این باروند که مشخص نماینده اصلی نتیجه انتخابات 2020 آمریکا نه جوانان، بلکه افراد میانسال و سالمند خواهد بود.

در زمینه تبلیغات دیجیتال (فضای وب) نیز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فعال هستند. برآوردها حاکی است در انتخابات 2020 تبلیغات دیجیتال 1.34 میلیارد دلار را به خود اختصاص خواهد داد که از این میان شبکه فیسبوک که محبوب ترین شبکه اجتماعی آمریکایی هاست نزدیک به 60 درصد از این آگهی ها را با درآمد حدود 800 میلیون دلاری جذب خواهد نمود.

دومین منبع تبلیغات دیجیتال در آمریکا وب سایت گوگل است که تخمین زده می گردد بیش از 18 درصد از آگهی های تبلیغاتی نامزدها به وسیله شبکه یوتیوب جذب کند و 22 درصد بقیه نیز در سایر پلتفرم های دیجبتال هزینه خواهد شد.

بیبشتر بخوانید:

رقیب میلیاردر وارد صحنه رقابت با ترامپ شد

نامزد انتخابات آمریکا: همه پولم را برای خلاص شدن از شر ترامپ خرج می کنم

ثروت 8 نامزد مطرح انتخابات 2020 آمریکا چقدر است؟

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 745

به "نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید