هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هتل رویال کلیف (Royal Cliff Hotels Group)، یکی از برترین هتل‌های شهر پاتایا با درجه بندی 4 ستاره است. این هتل در پاتایا امکانات خوب، موقعیت عالی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد.

هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا

هتل رویال کلیف تا Walking Street و معبد تاریخی وات خائو فار بات فاصله کمی دارد. 26 هکتار از باغ های سرسبز گرمسیری در درون این هتل در خیابان Tamnuk قرار گرفته‌اند.

تهویه مطبوع، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی، تلفن آی دی دی، گاوصندوق، میز کار، بخچال، آب معدنی، سیستم IPTV و تختخواب های راحت از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای تجربه اقامتی آرام در تور پاتایا هستند. مهمانان در بالکن‌های اختصاصی واحد خود در کنار نوشیدن چای و قهوه از مناظر زیبای اطراف خود لذت ببرند. تلویزیون تصاویری با کیفیت اچ دی پخش می‌کند و حمام اختصاصی با وان و دوش در دسترس می‌باشد. قابلیت استفاده از اینترنت وای فای پر سرعت به امکانات این اتاق‌ها هستند. 

این هتل دارای 11 کافه و رستوران می باشد که در آن ها انواع غذاهای هندی، ایتالیائی، کبابی، دریائی، بین‌المللی، تایلندی، چینی و ژاپنی سرو می‌گردد که در آن‌ها می توان مطابق با ذائقه خود غذا انتخاب کرد.

2 ساحل اختصاصی نیز برای تفریح مهمانان موجود است و 2 زمین اسکواش، مرکز تناسب اندام، کلوب کودکان، اتاق بخار، سونا و اتاق بازی از دیگر امکانات تفریحی هتل رویال کلیف پاتایا هستند.

مرکز بیزنس، 53 اتاق میتینگ، 3 بال روم و کلیه تجهیزات مدرن و استاندارد برای نشست و رویدادهای تجاری در نظر گرفته. انبار چمدان، خدمات گردشگری، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، خشکشوئی، فکس و کپی، شاتل فرودگاه، تهویه مطبوع، سرویس شاتل، فروشگاه، سالن زیبائی، صندوق امانات، آسانسور، سوئیت عروس، امکانات اتاق وی آی پی و امکانات برای مهمانان ناتوان از خدماتی هستند که هتل رویال کلیف ارائه می‌دهد.

 
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 577

به "هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید