واکنش رسمی دست راست اسکوچیچ به برکناری دراگان از تیم ملی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش تی پورتال، ماریو تات مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از راهنمایی تیم ملی فوتبال ایران به صحبت پرداخت. او گفت: دو هفته از این تصمیم گذشته است، اما هنوز نمی توانیم بفهمیم چه اتفاقی اتفاق افتاده است. این تصمیم خیلی برای ما ناراحت کننده بود، زیرا ما کوشش، انرژی و دانش زیادی را صرف کردیم. در موقعیتی نسبتاً ناامیدکننده به آن ها یاری کردیم و ما پیروز شدیم آن ها را به جام جهانی ببریم و به عنوان پاداش این کار، اخراج شدیم.

واکنش رسمی دست راست اسکوچیچ به برکناری دراگان از تیم ملی

او درباره علت اخراج اسکوچیچ از راهنمایی ایران نیز گفت: شرح منطقی نداریم. فشار دائمی وجود داشت و در طول دوره مقدماتی انواع و اقسام داستان ها را شنیدیم مثلا این داستان که در تیم افرادی بودند که متحد نبودند. ما واقعاً از آنچه پشت سر ما انجام می شد مطلع نبودیم. آن ها اعلام کردند که به خاطر مشکل بی انضباطی، این تصمیم گرفته شد، اما من یک سوال دارم؛ چگونه می توانیم با بی انضباطی تیمی یک دست و یک دل داشته باشیم که در 18 بازی 15 برد ثبت کند؟ در یک ملاقات بی اهمیت برابر کره شکست خوردیم در حالی که قبل از این ملاقات جواز حضور در جام جهانی را کسب نموده بودیم. یعنی در یک مسابقه کاملاً بی اهمیت باختیم. این دلایل پیش پا افتاده هستند.

او در پاسخ به این سوال که ایران می تواند راحت و یک طرفه قرارداد را فسخ کند؟ گفت: همانطور که می بینیم، آن ها می توانند همه چیز را انجام دهند. ما تا خرداد 2023 قرارداد داریم یعنی حضور ایران در بازی های جام ملت های آسیا را تضمین نموده ایم؛ بنابراین کارلوس کی روش پرتغالی پس از اینکه دیگران کار را برای او انجام دادند، شرایط راحتی خواهد داشت. این شرایط، عجیب و غریب است و ما بسیار ناامید هستیم. به هر حال این فوتبال مدرن است، مربیان کالا های مصرفی هستند، با استرس و فشار زیاد کار می نمایند و خیلی چیز ها فقط به آن ها یعنی ما بستگی ندارد و ما به سادگی باید این را بپذیریم.

تات ادامه داد: باز هم می گویم، جای تاسف بزرگی باقی می ماند، زیرا ما با جاه طلبی بزرگ آمدیم تا ایران را به جام جهانی برسانیم. در نهایت به آن رسیدیم و با کوشش و اراده بسیار شایسته حضور در جام جهانی بودیم. ما این فرصت را پیدا نکردیم و رویای ما را گرفتند، زیرا چنین فرصت هایی در زندگی زیاد پیش نمی آید. راستش را بخواهید اسکوچیچ بسیار ناامید است، این ضربه سختی برای او بود، اما زندگی ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2182

به "واکنش رسمی دست راست اسکوچیچ به برکناری دراگان از تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسمی دست راست اسکوچیچ به برکناری دراگان از تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید