وزیر ورزش: حق پخش جزو دارایی استقلال و پرسپولیس است، اراده ای در صداوسیما نیست

به گزارش مجله زیبایی زندگی، وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه ما از ابتدا به حق پخش برد-برد بود، ولی در صداوسیما اراده و تصمیمی برای حل این موضوع ندیدم.

وزیر ورزش: حق پخش جزو دارایی استقلال و پرسپولیس است، اراده ای در صداوسیما نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان. مسعود سلطانی فر درباره حق پخش تلویزیونی برای فوتبال و ورزش کشور گفت: از ابتدای حضورم در وزارت ورزش با نگاه برد - برد بدنبال حل این موضوع با صدا وسیما بودم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از چندین جلسه کارشناسی و نشست در سطح وزارتخانه و حتی مجلس و فدراسیون فوتبال نتیجه ای حاصل نشد و ظاهرا تمایل و اراده ای در صدا وسیما برای حل و فصل این موضوع مهم ورزش کشور وجود ندارد.

مسعود سلطانی فر اضافه نمود: حق پخش موضوع مهم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در موضوع واگذاری است و تاکید مدیران و کارشناسان سازمان های بورس و خصوصی سازی بر روشن شدن وضع آن است.

وزیر ورزش به ارزش بالای برند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره نمود و گفت: در کنار برند حق پخش تلویزیونی بخش مهمی از دارایی های استقلال و پرسولیس برای ورود به بازار بورس است.

مسعود سلطانی فر گفت: با مسوولیت مستقیم مدیران عامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس واگذاری دو باشگاه با جدیت و سرعت بیشتری دنبال می گردد و هر روز به وسیله معاون خود و مدیران عامل دو باشگاه پیگیر روند پیشرفت آن هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 532

به "وزیر ورزش: حق پخش جزو دارایی استقلال و پرسپولیس است، اراده ای در صداوسیما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: حق پخش جزو دارایی استقلال و پرسپولیس است، اراده ای در صداوسیما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید