پیغام تسلیت رخشانی مهر درپی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پی درگذشت سیدمهدی میربد مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان اصفهان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا پیغام تسلیتی صادر کرد.

پیغام تسلیت رخشانی مهر درپی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، متن این پیغام به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان ویبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام

با کمال تاثر ضایعه درگذشت نابهنگام مهندس سید مهدی میربد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان موجب تالم و تاسف اینجانب شد.

مهندس میربد ترجمان درخشانی از تعهد، تخصص و تجربه در کنار شور و پویایی جوانی بود که درمدت مسئولیت اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان خدمات ماندگاری به جامعه تعلیم و تربیت ارائه داد.

حضور فعالانه و جهادی در عرصه مدرسه سازی و پیگیری اجرای پروژه ها بیانگر تعهد، توانمندی و مسئولیت پذیری ایشان بود که شاهد آن رشد و جهش فوق العاده در سرانه فضاهای آموزشی استان اصفهان و کاهش چشمگیر مدارس فرسوده است.

غمگینانه درگذشت این همکار ارجمند را به خانواده معظم ایشان، همکاران استان اصفهان و بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند رحمان، برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1689

به "پیغام تسلیت رخشانی مهر درپی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت رخشانی مهر درپی درگذشت مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید