چراغ سبز قزاقستان به همکاری تجاری با اتحادیه اوراسیا و چین

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نمایندگان سنای قزاقستان توافقنامه همکاری های تجاری و مالی این کشور با اتحادیه مالی اوراسیا و چین را تایید کردند.

چراغ سبز قزاقستان به همکاری تجاری با اتحادیه اوراسیا و چین

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، سنای قزاقستان توافقنامه همکاری تجاری و اقتصادی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا و چین را تصویب کرد.

روسلان دالین اف وزیر اقتصاد ملی قزاقستان ضمن توضیح این توافقنامه گفت: توافقنامه مذکور شرایط بهبود تجارت میان کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و چین را فراهم می نماید.

وی در ادامه اعلام کرد که این توافقنامه لغو یا کاهش اقتصادیات گمرکی را پیش بینی نمی نماید.

دالین اف اضافه نمود: مقررات توافقنامه مذکور امکان تسهیل روش های تنظیم فنی و بهداشتی که ضمن تجارت متقابل استفاده می شوند را فراهم می نماید.

بنابه سخنان دالین اف، این توافقنامه همچنین مسائل مربوط به همکاری گمرکی و حفاظت از حقوق مالکیت فردی را در بر داشته تبادل اطلاعات و حفاظت از بازار داخلی را مد نظر دارد.

وی گفت: در حوزه تجارت دیجیتال این توافقنامه حفاظت حقوق مصرف کننده و اطلاعات شخصی آنها را تامین می نماید.

کشاورزی، انرژی، حمل و نقل، همکاری های صنعتی، فناوری و نوآوری، اقتصادی و محیط زیست زمینه های اصلی توسعه همکاری در چارچوب این توافقنامه به شمار می روند.

وزیر اقتصاد ملی قزاقستان در خاتمه گفت: تعمیق روابط در جهات مذکور به افزایش فعالیت خلاق، جذابیت سرمایه گذاری و رقابت پذیری کشورهای عضو اتحاد اقتصادی اوراسیا، یاری خواهد نمود.

با تور چین سفر کنید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 150

به "چراغ سبز قزاقستان به همکاری تجاری با اتحادیه اوراسیا و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز قزاقستان به همکاری تجاری با اتحادیه اوراسیا و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید