چرا پراید 131 بخریم؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، پراید را می توان عضو جدانشدنی از بازار خودرو ایران دانست؛ از سال 1372 پراید وارد ایران شد و همچنان قصد جدایی از خیابان های ایران را ندارد چرا که پس از خروج پیکان از خط فراوری، این پراید بود که مسئولیت ارزان ترین و پرفروش ترین خودروی ایران را برعهده گرفت.

چرا پراید 131 بخریم؟

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، پراید را می توان عضو جدانشدنی از بازار خودرو ایران دانست؛ از سال 1372 پراید وارد ایران شد و همچنان قصد جدایی از خیابان های ایران را ندارد چرا که پس از خروج پیکان از خط فراوری، این پراید بود که مسئولیت ارزان ترین و پرفروش ترین خودروی ایران را برعهده گرفت.

شاید در نگاه اول، خرید پراید 131 برای شما امری نه چندان خوشایند به نظر بیآید ولی وقتی قیمت سایر خودروها و معدود مزیت های این خودرو را آنالیز کنید، متوجه می شوید که پراید 131 گزینه بدی هم نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با دلایل خرید پراید 131 و مزیت های این خودرو آشنا کنیم.

مزایای پراید 131

مصرف سوخت پائین

بنزین 3000 تومانی و پراید 60 میلیون تومانی، دو مورد از غم انگیزترین موضوعات پیش آمده در سال 1398 بود. از وقتی که با افزایش 3 برابری قیمت بنزین روبه رو شدیم، حساسیت مردم برای میزان مصرف سوخت خودروی مدنظر بیش از پیش شده است.

مصرف سوخت 6.4 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر، مشخصه فنی جذابی است که افراد را به خرید پراید 131 سوق می دهد.

پراید، ارزان ترین خودروی صفر ایران با بازار دست دوم خوب

اگر کسی از قیمت پراید و ارزش پراید با توجه به مبلغ پرداختی راضی باشد، باید به منطق آن شک کرد؛ اما مسئله حائز اهمیت ارزان بودن پراید نسبت به سایر خودروها است. از طرفی دیگر باید این مسئله را درنظر داشته باشید که اگر روزی قصد فروش خودرو را داشته باشید، خوش فروش بودن یکی از مهم ترین مزیت های یک خودرو محسوب می گردد. شما با خرید پراید 131 خیالتان بابت فروش آن راحت است و می توانید فروش بی دغدغه ای را تجربه کنید.

خودرویی همه پسند

خودرویی مانند پژو 206 جوان پسند است؛ از طرفی سمند، خودرویی نیست که جوانان آن را دوست داشته باشند؛ یا مثلا ام وی ام 110 که در محدوده قیمتی پراید نیز هست، معمولا در بین خانم ها محبوبیت دارد. اما خوشبختانه پراید 131 خودرویی همه پسند محسوب می گردد که خانم ها و آقایان در هر محدوده سنی می توانند با آن ارتباط خوبی برقرار نمایند.

خدمات پس از فروش ضعیف، ولی هزینه نگهداری بسیار کم و ایده آل

نگاه مالی سایپا در فراوری پراید (حذف زه، ضبط و ...) مسئله ای تاسف بار است؛ اما دو سال خدمات پس از فروش مزیتی نسبی برای خرید پراید 131 محسوب می گردد. البته گفتنی است که همین خدمات دوساله، با حاشیه های فراوانی روبه رو شده است اما از هیچی بهتر است. اگرچه که به طور کلی استهلاک پراید 131 بسیار پایین است.

در انتهای بخش هزینه ها، می توان به قیمت بیمه این خودرو هم اشاره نمود که مانند قطعات پراید 131، از ارزان ترین قیمت ها محسوب می گردد و مالک پراید 131 برای پرداخت بیمه، فشار زیادی را حس نخواهد کرد.

شکل زیر حاکی از تغییر قیمت و افزایش بی سابقه پراید 131 مدل 97 است .

بهترین راه برای خرید پراید 131

از ارزانی قطعات و نگهداری پراید 131 گفتیم؛ اما گرانی بازار خودرو، گریبان پراید 131 را نیز گرفته است و در صورت رنگ شدگی یا تعویض بودن بدنه این خودرو، مبلغ زیادی از خودرو کم می گردد؛ بنابراین هرگز پراید 131 را بدون کارشناسی نخرید. از طرفی حداقل مبلغ برای کارشناسی پراید 131 برابر با 100 هزار تومان است و معمولا طبق آمار برای رسیدن به خودروی مدنظر به طور میانگین، باید 5 خودرو را آنالیز کرد؛ همین مسئله یعنی 500 هزار تومان هزینه اضافی کارشناسی تا رسیدن به پراید 131 مدنظر که معقولانه نیست.

همراه مکانیک اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده در ایران است. تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کاملاً از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده اند و گزارش کارشناسی آن ها به صورت آنلاین موجود است. تفاوت اصلی شرکت همراه مکانیک با سایر شرکت های کارشناسی این است که همراه مکانیک به خریداران گارانتی 7روزه جبران خسارت می دهد تا در صورت اشتباه کارشناسان، جبران خسارت کند.

از همین رو شما قادر هستید خرید پراید 131 بدون دغدغه و با خیال راحت را توسط همراه مکانیک تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 832

به "چرا پراید 131 بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پراید 131 بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید