کمبود فضای استقرار واحدهای فناور؛ چالشی بزرگ در خراسان جنوبی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: کمبود فضای استقرار در پارک علم و فناوری یکی از چالش های ما در استان است که امیدواریم با حمایت های متولیان این مشکل برطرف گردد.

کمبود فضای استقرار واحدهای فناور؛ چالشی بزرگ در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران ، اسماعیل هوشیار مقدم، مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، امروز 17 دی، در بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، اظهار کرد: 35 واحد فناور در این نمایشگاه وجود دارند که دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته اند.

وی اضافه نمود: این واحدهای فناور در نمایشگاه شامل واحدهای فناور مواد، الکترونیک، سلامت، کشاورزی، آی تی، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و معادن است. مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد 160 واحد فناور در پارک علم و فناوری استان وجود دارد، گفت: کمبود فضای استقرار در پارک علم و فناوری یکی از چالش های ما در استان است که امیدواریم با حمایت های متولیان این مشکل برطرف گردد. هوشیار مقدم اعلام کرد: در حال حاضر چهار شهرستان طبس، فردوس، قاین و بیرجند دارای مراکز رشد هستند. مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با بیان اینکه این واحدهای فناور چهار مرحله پیشرو، رشد و رشد یافتگی را طی می نمایند، اعلام نمود: واحدهای فناور در تمام این مراحل از نظر تسهیلاتی مورد حمایت قرار می گیرند .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 118

به "کمبود فضای استقرار واحدهای فناور؛ چالشی بزرگ در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود فضای استقرار واحدهای فناور؛ چالشی بزرگ در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید