یاری یک میلیون دلاری روسیه به سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دولت روسیه در امسال میلادی یاری اقتصادی به میزان یک میلیون دلار برای سازمان بهداشت جهانی به منظور مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده و بودجه جداگانه ای برای ارائه یاری های تجهیزاتی به بعضی از کشورهای نیازمند اختصاص داده است.

یاری یک میلیون دلاری روسیه به سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، روسیه مبلغ یک میلیون دلار در سال 2020 برای یاری به سازمان بهداشت دنیای اختصاص خواهد داد تا برای مبارزه با شیوع عفونت ویروس کرونا، از آن استفاده گردد. این حکم روز دوشنبه از سوی دولت فدراسیون روسیه منتشر شد.

در این سند یادآوری شده، در بودجه فدرال در سال 2020 بطور اختصاصی و داوطلبانه مبلغی معادل یک میلیون دلار به سازمان بهداشت دنیای برای اجرای اقدامات لازم به منظور مقابله با عفونت جدید کرونا در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ، هیئت دولت مبلغ 61.4 میلیون روبل برای تأمین هزینه های مرتبط با فراوری و ارسال تجهیزات تشخیص آزمایشگاهی ویروس کرونا و ارائه پشتیبانی فنی به سایر کشورها، در اختیار سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه قرار می دهد. این یاری ها مربوط به بعضی کشورهای اروپای شرقی ، شمال قفقاز ، آسیای مرکزی و جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا و آمریکای جنوبی است.

پیش از این ، سازمان بهداشت دنیای اقدامات اجرا شده توسط مقامات روسیه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این کشور را مثبت ارزیابی نموده و یادآور شد که تصمیمات گرفته شده به روسیه اجازه می دهد تا از سناریوی اروپایی شیوع COVID-19 ، البته در صورت رعایت مردم از این قوانین، جلوگیری گردد.

طبق اعلام شورای هماهنگی دولت فدراسیون روسیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ، از امروز، سه شنبه پروازهای ویژه برای بازگرداندن شهروندان خود از کشورهای خارجی را از سر گرفته است.

علاوه بر این، بر اساس اطلاعات منتشره در سایت رسمی سفارت آمریکا در مسکو، نمایندگی رسمی ایالات متحده ، فهرستی از شهروندان آمریکایی که خواهان ترک روسیه هستند را تهیه نموده و پیش بینی می گردد که اتباع آمریکایی در یک پرواز ترانزیت صبح روز پنجشنبه از مسکو به مقصد لندن و سپس به ایالات متحده، فرستاده شوند.

روسیه در اواخر ماه مارس کلیه پروازهای بین المللی و چارتر به سایر کشورها را به دلیل گسترش عفونت ویروس کرونا در دنیا، متوقف کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 953

به "یاری یک میلیون دلاری روسیه به سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری یک میلیون دلاری روسیه به سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید