کیک و کاپ کیک های تماشایی با الهام از شخصیت های کارتونی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، انیمیشن، دنیای جادویی و متفاوتی است که به ویژه بچه ها را درگیر خود می کند. شرکت های مطرح این عرصه همچون والت دیزنی و دریم ورکس هر سال در رقابتی تنگاتنگ، شخصیت هایی محبوب و دوست داشتنی را به طرفداران این دنیا عرضه می کنند.

کیک و کاپ کیک های تماشایی با الهام از شخصیت های کارتونی

اما اکنون انیماتور خلاق و بااستعداد شرکت دریم ورکس که دستی هم در طبخ کیک و کاپ کیک دارد، هنرش را در هر دو زمینه ادغام و مجموعه ای شیرین و البته هنرمندانه ارائه کرده است.

خانم فرناندا ابرکا ، با ریزبینی و استعدادی درخشان که رنگی از علاقه وافر او به این جهانی رنگ و موسیقی و تخیل دارد، این مجموعه خوشمزه را تهیه و تدارک دیده است. او آن چنان به جزئیات توجه کرده که گویی واقعا این شخصیت های محبوب از قلب داستان های خود به جهان واقعیت پا گذارده اند.

او که در مقام انیماتور در آثاری همچون پاندای کونگ فو کار و چگونه اژدهایت را تعلیم بده یا مربی اژدها () همکاری کرده است، احساس خود را نیز درگیر کرده و خالق شیرینی های خوشرنگ و لعابی شده است. او دست پخت خود را در بوتیکی واقع در کالیفرنیای جنوبی عرضه کرده است. البته پیش از این نیز این کیک ها در مراسم های مرتبط با این صنعت عرضه شده و مورد توجه قرار گرفته اند.

اگرچه بیشتر کیک های پخته و تزئین شده از طریق این خانم خوش ذوق و سلیقه، تماماً خوردنی هستند، اما در پاره ای موارد کلیت کار از یک آرماتور سیمی تهیه و با خمیر فوندانت پوشیده شده است.

بیایید نگاهی به این مجموعه داشته باشیم.

چگونه اژدهایت را تعلیم بده

6 ابر قهرمان

یخ بسته

ظهور نگهبانان

خانه

پنگوئن های ماداگاسکار

پری دریایی کوچولو

البته دیگرانی هم هستند که شاید در جهانی ساخت انیمیشن های محبوب و پرطرفدار دستی نداشته باشند، اما از هنر و استعداد خود برای ساخت نمونه های مشابه استفاده می کنند.

امیدوارم از تماشای این مجموعه لذت برده باشید. به هر روی خلاقیتی که با ذوق و سلیقه همراه شود، بی شک خالق زیبایی های چشم نوازی خواهد بود.

منبع: کجارو / theawesomedaily.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1990

به "کیک و کاپ کیک های تماشایی با الهام از شخصیت های کارتونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیک و کاپ کیک های تماشایی با الهام از شخصیت های کارتونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید