تور ترکیه ارزان: آنکارا: اتحادهای جداگانه داخل ناتو، اعتمادها را تضعیف می نماید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه پس از نشست وزیران دفاع ناتو در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به توافق یونان و فرانسه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه داخل ناتو هستیم، بعضی اتحادهای جداگانه در این سازمان اعتماد را تضعیف نموده؛ هم به ناتو و هم به روابط دوجانبه آسیب می رساند.

تور ترکیه ارزان: آنکارا: اتحادهای جداگانه داخل ناتو، اعتمادها را تضعیف می نماید

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

وزیر دفاع ترکیه با بیان اینکه ملاقاتی مثبت و سازنده با وزیر دفاع یونان داشته است، ادامه داد: انتظار داریم در دوره آینده شاهد نتایج مثبت این ملاقات باشیم. ترکیه هوادار حل مسائل به وسیله تبادل نظر در چارچوب حسن همجواری است.

خلوصی آکار در ادامه اضافه نمود: ما همواره گفته ایم که اقدامات تحریک آمیز و لفاظی هایی که باعث افزایش تنش ها می گردد، فایده ای نخواهد داشت و باید از این امر جلوگیری گردد. همه ما باید اطمینان حاصل کنیم که کشورهایمان در امنیت و رفاه زندگی می نمایند. ائتلاف ناتو که ما در آن هستیم قوی ترین سازمان دفاعی امروز و تاریخ است. بنابراین همه باید بدانند تا زمانیکه داخل این سازمان هستند، پیگری سایر اتحادها درست نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه ترکیه تا امروز مسئولیت های خود را در ناتو انجام داده و در آینده نیز ادامه خواهد داد، گفت: بعضی مطلعانه یا نامطلعانه اظهاراتی مانند ترکیه جای دیگری می رود، بیان می نمایند. ترکیه به جایی نرفته و به مسئولیت های خود در ناتو مطلع است. ما تا امروز مسئولیت های خود را انجام داده و از این به بعد نیز ادامه خواهیم داد.

این در حالیست که توافق همکاری های نظامی میان یونان و فرانسه در هفته های پیش با واکنش منفی ترکیه همراه بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور ترکیه ارزان: آنکارا: اتحادهای جداگانه داخل ناتو، اعتمادها را تضعیف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: آنکارا: اتحادهای جداگانه داخل ناتو، اعتمادها را تضعیف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید