ترکیه تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه روسیه را افزایش داد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه روسیه در ترکیه، بعد از تهدید سفیر این کشور به مرگ، افزایش یافت.

ترکیه تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه روسیه را افزایش داد

جهت دریافت خدمات اجرای هزینه روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بعد از اظهارات سفیر مسکو در آنکارا مبنی بر دریافت تهدید به مرگ از سوی منابع ناشناس، ترکیه تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه روسیه را افزایش داد.

آیرینا کاسیمووا سخنگوی هیأت دیپلماتیک روسیه در ترکیه امروز (آدینه) به خبرگزاری تاس گفت افزایش تدابیر امنیتی در سفارتخانه مسکو در آنکارا به دستور مسئولان ترکی، بعد از تهدید سفیر روسیه به مرگ اجرا شده است.

کاسیمووا در این باره شرح داد: بله درست است، تنش ها اخیراً افزایش یافته اند. به همین دلیل، ما از مسئولان ترکیه ای خواستیم تمهیدات امنیتی بیشتری اعمال نمایند.

وی همچنین گفت که الکسی یرخوف سفیر روسیه در آنکارا، در بحبوحه نقدها اخیر ترکیه از عدم مخالفت مسکو با عملیات ارتش سوریه در ادلب، پیغام های هشدارآمیزی را مبنی بر تهدید جانی و بیرون رفتن از ساختمان سفارت دریافت نموده است.

پیش از این، یرخوف به خبرگزاری اسپوتنیک گفته بود پیغام های بسیار تهدیدآمیزی را در شبکه های اجتماعی دریافت نموده است که به علت حوادث ادلب او را مستحق مرگ می دانند. (جزئیات بیشتر)

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز گذشته با بیان اینکه در عملیات ارتش سوریه در ادلب تا کنون 14 نظامی ترکیه ای کشته و 45 نفر زخمی شدند، سوریه و متحدانش را اینگونه تهدید کرد: اگر خون سربازان ما ریخته گردد، مهم نیست چه کسی پشت آن است، یا چقدر فکر می نماید که قدرتمند است، من صراحتاً [به آنها] می گویم، شما امن نخواهید بود.

تهدیدهای ترکیه در حالی است که ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه چند روز پیش با انتشار بیانیه ای اطلاع داد در ادامه پیشروی ها ضد تروریست ها در استان ادلب، بیش از 600 کیلومتر مربع را در این منطقه و حلب آزاد نموده و کنترل ده ها شهرک، روستا و ارتفاع راهبردی را به دست گرفته اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 730

به "ترکیه تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه روسیه را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه تدابیر امنیتی در اطراف سفارتخانه روسیه را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید