فراوری محصولات میکرو و نانو انکپسوله با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش مجله زیبایی زندگی، یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، پیروز به فراوری محصولات میکرو و نانو انکپسوله در مقیاس بزرگ صنعتی در کشور شد.

فراوری محصولات میکرو و نانو انکپسوله با حمایت صندوق نوآوری

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حبیب رمضان زاده، رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان عصر نانو در خصوص فراوری محصولات میکرو انکپسوله این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما تکنولوژی میکرو و نانو انکپسولاسیون را به صورت کاملا بومی توسعه داده و در حال حاضر برای مصرف صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و خوراک دام و طیور در حال فراوری انبوه این مواد هستیم.

وی اضافه کرد: عصر نانو یک شرکت مبتنی بر علم و فناوری است که بر روی فراوری انکپسولاسیون مولکولی تمرکز دارد. تکنولوژی اختصاصی ما، میکروانکپسوله کردن مواد موثره در صنایع دارویی، مکمل، شوینده، آرایشی و بهداشتی، غذایی و خوراک دام و طیور است. با این فناوری، رهایش آهسته و کنترل شده مواد موثره از ریزکپسول ها با مقیاس نانو و میکرو، کنترل بر الگوی رهایش و مقدار ذرات و نیز تبدیل مواد موثره روغنی و املاح نامحلول به پودر قابل حل در آب ممکن می گردد.

رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان عصر نانو اظهارکرد: تکنولوژی ما موجب می گردد تا موادی که به طور معمولی قابل مصرف هستند، از پایداری بیشتر و جذب بهتری در بدن و انحلال کامل تری در محیط آبی برخوردار باشند و بعلاوه تا حد زیادی طعم و بوی بد بعضی از آن ها کاهش می یابد.

رمضان زاده در ادامه محصولات این شرکت را نسبت به سایر محصولات مشابه کاملا رقابت پذیر گفت و گفت: بعضی از محصولات ما اصولا مشابه خارجی ندارند و آن تعداد از محصولات ما که مشابه خارجی دارند، به لحاظ فنی، کیفی و قیمت نسبت به مشابه خارجی از رقابت پذیری خوبی برخوردارند. در حال حاضر حدود 15 شرکت بزرگ صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و خوراک دام و طیور از مشتریان عمده محصولات شرکت ما هستند.

وی بیان نمود: ما در سال گذشته پیروز شدیم تا برای نخستین بار بعضی از محصولاتمان را برای مصرف در صنایع داروسازی به کشور آلمان صادر کنیم و امیدواریم در امسال بتوانیم در بازار های هدف اروپایی، آمریکای شمالی، روسیه، کشور های همسایه و عربی صادرات داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان عصر نانو در سرانجام گفت که این شرکت برای فراوری محصولات میکرو و نانو انکپسوله دانش بنیان از تسهیلات سرمایه در گردش صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2129

به "فراوری محصولات میکرو و نانو انکپسوله با حمایت صندوق نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری محصولات میکرو و نانو انکپسوله با حمایت صندوق نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید