ثبت نام پنج برابری و ژست نامزد نداریم!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، عضو فراکسیون امید می گوید لیست ندادن اصلاح طلبان به معنی تحریم نیست.

ثبت نام پنج برابری و ژست نامزد نداریم!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، میرزایی نکو به ایلنا گفت: اگر اصلاح طلبان که حضور در انتخابات برایشان مهم است و تنها راه اصلاح را در پای صندوق های رای مشاهده می نمایند، نیرو های موثرشان چه در شهر های بزرگ و چه شهر های کوچک ثبت نام کردند، رد صلاحیت شدند چه باید انجام دهند؟ بروند از کاندیدای اصولگرایان حمایت نمایند؟

وی اضافه نمود: اصلاح طلبان در صورت مشاهده رد صلاحیت باید تجزیه و تحلیل انجام دهند تا ببینند چه نمایند؛ اگر لیستی داشتند مانند مجلس قبل معرفی نمایند، اگر نداشتند خب لیست ندارند، این کار به معنی تحریم خاموش و آشکار انتخابات نیست.

وی درباره اینکه گفته می گردد بدون حضور اصلاح طلبان درصد مشارکت بسیار پائین خواهد بود به همین دلیل است که برای حضور جریان اصلاحات کوشش های زیادی می گردد گفت: در انتخابات قطعا این حالت اتفاق نمی افتد این حدس ها برای انتخاباتی مثل ریاست جمهوری است.

این اظهارات مظلوم نمایانه که طبق یک دستورالعمل دیکته شده، از سوی بعضی مدعیان اصلاح طلبی تکرار می گردد، در حالی است که فقط در تهران حداقل 134 نفر از این طیف (چهار و نیم برابر 30 نماینده مورد احتیاج برای تهران) ثبت نام نموده اند.

به نظر می رسد اصلاح طلبان چند تا تکنیک را با هم در پیش گرفته اند؛ ثبت نام چند برابر و تحرکات چراغ خاموش در کنار اظهار بی میلی به مشارکت در انتخابات و تهدید به تحریم برای تایید صلاحیت عناصر بدسابقه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 686

به "ثبت نام پنج برابری و ژست نامزد نداریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پنج برابری و ژست نامزد نداریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید