خبرنگاران مشارکت حداکثری احتیاج اصلی بازسازی عتبات عالیات است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، ارومیه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بازسازی عتبات عالیات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیازمند مشارکت حداکثری استان در این زمینه است و باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی برای جذب مشارکت‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

خبرنگاران مشارکت حداکثری احتیاج اصلی بازسازی عتبات عالیات است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نادر صادقی روز شنبه در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی اضافه نمود : نقش رسانه‌ها و مطبوعات در این زمینه قابل توجه است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان در زمینه بازسازی عتبات عالیات به خوبی بهره گرفت.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان‌غربی بیان نمود: با برگزاری منظم جلسات هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان می‌توان تصمیمات اثربخشی در این زمینه گرفت.

صادقی تاکید نمود: باید از ظرفیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها و نهادها نیز برای یاری به بازسازی عتبات عالیات بهره‌مند شد.

در ادامه جلسه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

بازسازی یک‌هزار متر مربع از صحن 220 هزار مترمربعی حضرت زهرا (س) و یک‌هزار مترمربع از صحن 164 هزار مترمربعی عقیله بنی هاشم (س) در نجف اشرف بر عهده آذربایجان‌غربی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1363

به "خبرنگاران مشارکت حداکثری احتیاج اصلی بازسازی عتبات عالیات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشارکت حداکثری احتیاج اصلی بازسازی عتبات عالیات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید